عزیزا...سیفی در این پیام با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ شهیدان بیانگر نهادیه کردن فرهنگ ایثار ، شهادت و مایه ی بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است آورده است: به برکت شهدای انقلاب ، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده و به عنوان یک الگو برای جهانیان معرفی می شود.

فرماندار با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس مقطعی حساس و سرنوشت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده خاطر نشان کرده است : در طول این دوران رزمندگان اسلام با تأسی از فرهنگ غنی عاشورا در راه دفاع از ارزشهای و اهداف مقدس اسلامی جانفشانی کرده و حماسه ای بزرگ را آفریدند.

وی در ادامه اظهار داشته است : تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهیدان یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است که برگزاری یادواره های شهدا می تواند گامی مؤثر در این مسیر باشد.

سیفی تصریح کرده است : با امید به اینکه در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و ....پاسدار واقعی ارزشها و اهداف نظام مقدس اسلامی باشیم.

فرماندار یزد در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از عموم مردم دارالعباده ودارالعلم یزد دعوت کرده است تا در مراسم یادواره شهدای شهرستان یزد که بعد از نماز مغرب و عشاء روز پنج شنبه مورخ 11/7/92 در محل گلزار شهدای خلدبرین برگزار خواهد شد حضور یابند.