پیام فرماندار یزد به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

"سيد محمد رستگاري" فرماندار شهرستان یزددر پیامی چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

"سيدمحمد رستگاري" فرماندار شهرستان یزددر پیامی چهل ودومین  سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري یزد"سید محمد رستگاری"دراین پیام آورده است :

 در بیست و دوم بهمن 1357 دنیا شاهد حماسه عظیم ملتی بزرگ در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بود که با تمام توان و با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و وحدت کلمه ، روزهای ماندگاروفراموش ناشدنی را در تاریخ کشور ایران عزیزجاودانه ساخت .

امروز به برکت انقلاب اسلامي و علیرغم وجود صدها دسیسه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از سوی بدخواهان، ملت ایران امیدوار , مصمم ,استوار و با نشاط در راستای نیل به ایرانی  آباد و توسعه یافته با عزم و اراده اهنین گام بر می دارد.

اینجانب با ادای احترام به روح بلند امام راحل و تمام شهدای گرانقدری که درخت تناور این انقلاب با خون آنان آبیاری گردیده ، برای همه فجر آفرینان و بویژه مردم سرافراز،شریف و متعهد شهرستان یزد آرزوی موفقیت نموده، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی  را در سایه عنایات حضرت ولی عصر( عج ) و منویات  مقـــام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.