پیام فرمانداريزد به مناسبت روز جهانی قدس

"سيد محمد رستگاري" فرماندار يزد به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان يزد،متن کامل اين پیام به شرح زیر است:
روز قدس در واقع آیینه تمام نمای روحيه نوع دوستی مسلمانان و سمبل وحدت آنان مي باشد كه در تاريخ جهان اسلام ماندگار شده است. اين روز که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان تاريخي بنيانگذاركبير جمهوري اسلامي ايران ، "روز جهانی قدس" ناميده شده ، روز جوش و خروش جهان اسلام عليه رژيم غاصب و اشغالگري است كه جز كشتار و تخريب چيز ديگري را به همراه نداشته و در اين سالها با تجاوز به مناطق فلسطيني نشين و ایجاد تفرقه بین مسلمین، شهادت تعداد بی شماری از برادران و خواهران دینی توسط مزدوران و صهیونیست های تروریست را رقم زده است .
 در بيان اهميت اين روز عظيم، همين بس كه حضرت امام خميني(ره) از آن با عنوان روز حيات اسلام ، ياد كرده و فرمودند:"روزقدس روزي است كه بايد سرنوشت ملتهاي مستضعف معلوم شود" گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در ایران اسلامی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد لیکن آزادی خواهان و عدالت طلبان عالم در همه حال فریاد انزجار و نفرت خود را از ظلم و استکبار  صهیونیست و ایادی آنان، بلند تر و رساتر از همیشه  به گوش جهانیان خواهند رساند.
امید آنكه این روز جهانى , تمام مسلمانان جهان را در صف واحد قرار داده و آرزوى دیرین امام راحل (ره ) و رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی ) براى رهایى قدس، عملى گردد.

000-1.jpg