ایران استوار، 44 سال افتخار

پیام تبریک مدرسی به مناسبت آغاز دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

فرماندار  یزد در پيامي فرا رسيدن چهل و چهارمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و همزمانی آغاز ايام ا... دهه فجر  با میلاد حضرت امام محمد تقی (علیه السلام) را تبريك و تهنيت گفت.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي فرمانداری یزد، سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار شهرستان یزد در پيامي فرا رسيدن چهل و چهارمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و همزمانی آغاز ايام ا... دهه فجر  با میلاد حضرت امام محمد تقی (علیه السلام) را تبريك و تهنيت گفت.
متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقا» (اسراء/ آیه 81 )

 

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌خمینی(ره) به ایران ورق می خورد وآغاز ایام مبارک دهه فجر، نشانی از افتخار، عزت و تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که ثابت کرد همواره با استقامت می‌توان در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد؛ ۲۲ بهمن در عصر اسارت انسان، برگ زرینی را در تاریخ حیات آدمی افزود و به ما آموخت که هر کار بزرگی با عزم و اراده مردم و ملت انجام شدنی است.

 

این ایام مبارک و غرور آفرین که فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏انداز کرد یادآور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و فداکاری عظیم ملت ولایی و غیور ایران اسلامی است که با مقاومت و پایداری باعث شد این نهال نو و انسان ساز رشد کند و امروزه با رهبري حكيمانه و فرزانه مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)، پايمردي و جان‌فشانی مردمی آگاه و مجاهد در تجلي آموزه‌های ارزشمند بيانيه گام دوم انقلاب رهبر فرزانه و آرمان‌هاي عدالت خواهانه دولت سيزدهم، درخت تناور جمهوری اسلامی مظهر اقتدار و مقابله با استکبار گردیده است و در ایمان و عمل فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خود را آغاز کرده و موجب احیای دین و معارف الهی شده است.

 

اینجانب ضمن عرض تبريك به مناسبت همزمانی ولادت حضرت امام محمد تقی (علیه السلام)  و سالروز بازگشت پیروزمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به ایران با گرامیداشت یاد و نام شهداي والامقام و ايثارگران دوران انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و مدافعين حرم،  فرا رسيدن ايام مبارك دهه فجر و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي را به همه فجرآفرينان و به ویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه یزد تبريك و تهنيت عرض مي‌كنم و از درگاه خداوند رحمان، سرافرازي و سربلندي روزافزون ايران اسلامي را تحت توجهات حضرت ولي‌عصر(عج) و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب مسألت مي‌نمايم.

 

سید محمدرضا مدرسی

فرماندار یزد