پیام تبریک فرماندار یزد به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

فرماندار شهرستان یزد سیدمحمدرضا مدرسی در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.


نامگذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنامش، بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیر گذار وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است و امروزه آسایش، امنیت و آرامش جامعه که مبنای رشد و بالندگی و توسعه ی همه جانبه کشور است مرهون همت امنیت آفرین این فرزندان سرافراز میهن اسلامی است.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت وآرامش وپایداری، میلاد فرخنده مصلح بشریت امام زمان(عج) را به تمامی مردم ولایتمدار ایران اسلامی خصوصا مردم شریف یزد و سربازان گمنامش تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک ایشان را مسئلت نموده و امیدوارم در گام دوم انقلاب، در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و با تأسی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری در سایه وفاق و همدلی آحاد جامعه، شاهد توفیقات روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی و ملی باشیم.

سیدمحمدرضا مدرسی

فرماندار یزد