پیام تبریک فرماندار یزد بمناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی

"سید محمد رضا مدرسی" فرماندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد متن پیام بشرح ذیل می باشد

بسمه تعالی

12 فروردين ماه يادآور خلق حماسه سياسي بزرگی به دست ملت متدين و ولايت‌مدار ایران اسلامی براي استقرار و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي بود. روزی که یکی از بزرگترین و ماندگارترین اعیاد خجسته ملی و انقلابی ملت در تاریخ افتخاراتشان رقم خورد.

راي مردم به نظام مقدس جمهوري اسلامي، راي به برپایی حکومت اسلامی بودکه در قامت بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي امام خميني(ره) تجلي يافت و امروز نيز با زعامت مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) تداوم دارد.

شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که میلیون ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه در جای جای ایران اسلامی فریاد کشیده بودند. این شعارها، حکومتی را پایه ریزی کرد که عدالت اسلامی، از هدف های والای آن است.

تشكيل جمهوري اسلامي نه تنها اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند وبراي آنان استقلال و آزادي را به ارمغان آورد، بلكه اميد را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت.

اینجانب ضمن تبریک مجدد حلول سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان فرا رسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام "مهار تورم، رشد تولید" نام گذاری شده است. برای دولتمردان و آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان یزد سعادت و سلامتی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.