فرماندار يزد:

عزيزا... سيفي در اين جلسه گفت: امنيت و برقراري نظم در جامعه يكي از ضروريات به شمار مي رود تا جايي كه از امنيت به عنوان يكي از مسائل زير بنائي ياد مي شود و در رأس همه برنامه هاي حاكميت است.

فرماندار با اشاره به رواياتي مبني بر اينكه سه نعمت امنيت ، عدالت  و فراواني نعمت بيش از همه براي آحاد مردم گواراتر است خاطر نشان كرد: امروز ما در دهه چهارم انقلاب اسلامي قرار داريم دهه اي كه به نام پيشرفت و عدالت نامگذاري شده است و در اين زمينه يكي از مهم ترين مسأله اي كه مي تواند ما را در تحقق اين شعار كمك نمايد حفظ امنيت و نظم عمومي در اجتماع است.

وي با بيان اينكه يزد دارالعباده و دارالعلم از ديرباز جايگاه بالايي در بين ديگر استانها در بحث امنيت داشته است تصريح كرد: امروز با توجه به شرايط خاص و تهديدات نرمي كه توسط دشمنان صورت گرفته است توقع مردم از نيروي انتظامي در مبارزه با جرائم و متخلفان افزايش يافته كه بايد با تعامل و تلاش به مانند گذشته اين خواسته مردم محقق شود.

سيفي افزود: بحمدا... در اين چند سال اخير پرسنل زحمت كش نيروي انتظامي شهرستان يزد تمام تلاش خود را در برقراري نظم و امنيت به كار گرفته اند.

فرماندار در پايان از تلاشهاي سرهنگ طالب پور تقدير و تشكر كرد و ضمن تبريك به فرمانده جديد نيروي انتظامي شهرستان  و ابراز اميدواري كرد سرهنگ سپهوند با شناسايي موانع و مشكلات شهر و در جهت مرتفع نمودن آن تلاش نمايند.