پيام فرماندار يزد به مناسبت هفته دولت

فرماندار يزد با صدور پيامي فرا رسيدن هفته دولت را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين پيام آورده است:

ﻫﻔﺘﻪ ﺁﻏﺎﺯﯾﻦ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﻣﺎﻩ ،ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺩﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﻣﺮﺩ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﻧﻘﻼ‌ﺏ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺷﻬﯿﺪان ﻣﺤﻤﺪﻋﻠﯽ ﺭﺟﺎﺋﯽ ﻭ ﻣﺤﻤﺪﺟﻮﺍﺩ ﺑﺎﻫﻨﺮ ﻫﻔﺘﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﻧﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.

ﻫﻔﺘﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﻧﻤﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﻭﺣﺪﺕ ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﻭ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭ فداكاري هاي افرادي است كه در راستاي خدمت به مردم به عنوان ولي نعمتان جامعه گام بر مي دارند.

در حال حاضر ملت بزرگ ايران اسلامي از خدمات و تلاش هاي ارزنده دولتي بهره مند هستند كه هميشه با تكيه بر عقلانيت، اعتدال، رفع مسائل و مشكلات اساسي كشور و پاسخگوئي به مطالبات مردم را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داده و در اين راه به پشتوانه حمايت هاي قاطع و بي دريغ مقام معظم رهبري و همراهي و همدلي مردم فهيم ايران اسلامي توانسته در عرصه هاي مختلف موفقيت هاي چشمگيري را كسب نمايد.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره دو اسوه و خدمتگزار دلسوز و صديق نظام، شهيدان رجايي و باهنر و تمامي شهداء و ايثارگران عرصه خدمت، فرا رسيدن هفته دولت و تقارن آن با ايام فرخنده دهه كرامت  و چهارم شهریور ماه روز کارمند را به تمامي مسؤلان متعهد و پر تلاش كشور و مجموعه مديران و كاركنان پر تلاش و زحمتكش دستگاه هاي اجرايي شهرستان يزد صميمانه تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق همگان را در خدمت به ملت و پيشبرد اهداف متعالي انقلاب اسلامي و دولت اعتدال، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

14-1.jpg