پيام سرپرست فرمانداری يزد به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد

عباس حیدری سرپرست فرمانداری به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، "عباس حیدری " در این پیام آورده است:

آغاز ماه مهر ، بهار تعلیم و تربیت و شکوفائی هر چه بیشتر عقل و اندیشه، تفکر و علم، مقارن است با هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت، مقاومت، مجاهدت، عزت و عظمت ملت غیور ایران زمین است.

در طلیعه ماه مهر، پویندگان علم و دانش و آگاهی، استاد و  معلم، دانشجو و دانش‌آموز، همه و همه، حرکتی پرشتاب برای فتح قله‌های معرفت و کرامت انسانی آغاز تا پیرایه‌های جهل، نادانی و بی‌ سوادی را از پیکره جامعه بشری بزدایند و انسان‌ها را در مسیر حیات‌بخش معرفت ، آگاهی و دانش قرار دهند.

جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش در عرصه تعالی و تبلور فرهنگی جامعه و سنگینی این بار طاقت فرسا بر دوش فرهنگیان و اساتید ارجمند، امری سترگ و حائز اهمیت است که نباید در سایه ارتقا و توسعه علمی از آن مغفول ماند، چرا که جانمایه و اساس پیشرفت و حركت بالنده هر جامعه ای، فرهنگ و ارزش های  آن جامعه است.

خوشبختانه هم اينك عرصه تعلیم و تربیت در مسیر تحول بنیادین نظام آموزشی کشور، راه رشد، تعالی و کمال را می‌پیماید و مجموعه آموزش ‌و پرورش به‌عنوان بسترساز این امر خطیر با بهره گيري از همه ظرفيت ها و مزیت‌ها و با همکاری سایر بخش‌ها به سمت بهبود وضع موجود حرکت می‌كند.

اميد است نظام آموزش و پرورش باتربیت نسلی آگاه و دانشمند ضمن تقویت ريشه هاي اعتقادي ، اخلاقي و ميهني و پاشیدن بذر اعتماد و همدلی، ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برساند و این مهم با همت بلند و تلاش اساتید و معلمان سخت‌کوش و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز و در یک کلمه، پویندگان علم و آگاهی محقق خواهد شد.