پيام تقدير فرماندار از حماسه آفريني هاي مردم يزد

فرماندار يزد در پيامي بارديگر از حضور حماسي و با شكوه مردم يزد در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، انتخابات هفتم اسفندماه و استقبال كم نظير از سفر كاروان تدبير و اميد به يزد تقدير نمود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين پيام آورده است:

در تاريخ انقلاب اسلامي ايران، ايامي وجود دارند كه براي هميشه ماندگار خواهند بود و فصل زمستان سال 1394 يزد با همه سردي و بخل طبيعت در بارش ناچيز بر سرزمين كويري مان، يادآور روزهايي است كه در حافظه تاريخي اين ملت بزرگوار باقي خواهد ماند و همواره عظمت و بزرگي آن به خوبي ياد خواهد شد.

مردان و زنان سرافراز اين ديار با حضور معنادار و سرشار از شور و شعور در برپايي سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در يوم ا... 22 بهمن، خلق حماسه سياسي در 7 اسفندماه و رأي به منتخبين خود در پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و در روزهاي پاياني سال جاري در 17 اسفندماه و استقبال كم نظير از كاروان تدبير و اميد و در رأس آن رياست محترم جمهوري اسلامي ايران جناب آقاي دكتر حسن روحاني موجب شگفتي شدند.

اينجانب ضمن شكرگذاري به درگاه بيكران خداوند تبارك و تعالي خاضعانه از اين همه عظمت و حلق صحنه هاي كم نظير از حضور مردم متدين و بزرگوار يزد در عرصه هاي مختلف تقدير و تشكر نموده و از خداوند متعال موفقيت همگان را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مسألت مي نمايم.