پيام تبريك فرماندار به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشايي مدارس

فرماندار شهرستان یزددر پیامی، بهار دانش و آغاز سال تحصيلي جدید و بازگشايي مدارس را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یرد،متن پیام سید محمد رستگاری فرماندار یزد به شرح ذیل می باشد:
بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و  دانایی به روی دانش پژوهان آغوش می گشایند.
همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، طلوع خورشید علم آموزی و دانش در مهرماه نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است.
تقارن اول مهر وهفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد در کنار هم بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشیده  و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا نمایند.
امیداست با تلاش اساتید و فرهنگیان سخت‌کوش و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز تحقق تعالی ایران به قله های امید، پیشرفت وسربلندی روز افزون کشور عزیزمان را شاهد باشیم .

اینجانب شروع سال تحصیلی جدید که بانام و یادبزرگ سالار دشت نینوا حضرت اباعبدلله الحسین (ع) قرین شده است را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش شهرستان یزد تبریک عرض می نمایم و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند منان خواستارم.