معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد:

پاسداري و صيانت از حقوق شهروندي نشأت گرفته از اهداف و ارزشهاي انقلاب اسلامي است

معاون سياسي اجتماعي فرماندار يزد گفت: پاسداری و صيانت از حقوق شهروندی از ارزش های برآمده از انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مصطفي سالاري در جلسه كارگروه صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي با تبريك ميلاد حضرت رسول اكرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) گفت:فرهنگ يكي از محورهاي اساسي و زيربناي توسعه است و با توسعه فرهنگ سیاسی وحقوقی متقابل میان شهروندان است که حقوق شهروندی معنا پیدا میکند

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد با تأكيد بر عملياتي نمودن  منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مبني بر حفظ و گسترش ارزش هاي ديني و اسلامي تصريح كرد: معظم له با درايت و تدبير خود از ساليان گذشته مباحثي همچون تهاجم فرهنگي  و شبيخون فرهنگي ، سبك زندگي اسلامي ايراني را مطرح  و خواستار توجه جدي تر مسئولان در اين زمينه شده اند.

سالاري با توجه به دستورالعمل ابلاغي از سوي ستاد مركزي صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي به منظور اجراي مصوبات شوراي انقلاب فرهنگي ، ستاد مذكور در استان و به تبع آن در شهرستان يزد بعد از صدور احكام اعضاء فعال شده است.

وي افزود: دو موضوع مورد نظر در اين كارگروه عفاف و حجاب و حقوق شهروندي است كه اميد داريم با استفاده از خردجمعي و در راستاي اهداف تعيين شده گام برداريم.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار با اشاره به اينكه بعد از انقلاب اسلامي دشمنان به هر طريق ممكن قصد ضربه زدن به نظام و كشور داشته اند اظهار داشت: دشمنان بعد از ناكامي در عرصه نظامي با روي آوردن به مباحث فرهنگي و اجتماعي و جنگ نرم قصد به چالش كشيدن كشور را داشته و دارند.

سالاري با بيان اينكه اولويت ما بررسي وضعيت عفاف و حجاب در دستگاه ها و ادارات شهرستان است اظهار داشت: در ماه هاي اخير براساس شاخصهاي تعيين شده سي مورد از ادارات شهرستان مورد بازديد قرار گرفته و نتايج فرم ها به ستاد استان ارسال شده است.