فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي  با بيان اينكه در يوم ا... 13 آبان سالروز سه رويداد تاريخي است خاطر نشان كرد: تبعيد حضرت امام خميني (ره) در سال 42 ، كشتار ددمنشانه دانش آموزان توسط رژيم طاغوت  در سال 57 و تسخير لانه جاسوسي استكبار جهاني به دست دانشجويان پيرو خط امام بيانگر عظمت اين روز در تاريخ انقلاب اسلامي است.

فرماندار با تأكيد به اينكه يوم ا... 13 آبان روز عجز استكبار جهاني در برابر ملت ايران اسلامي است آورده است: با گذشت بيش از سه دهه از عمر با بركت انقلاب اسلامي و تحريمها و تهديدهاي كشورهاي غربي به سركردگي آمريكاي جنايتكار بر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هر روز شاهد عظمت و اقتدار ملت فهيم و بصير ايران اسلامي در عرصه ي بين المللي و منطقه اي هستيم.

وي در ادامه پيام با اشاره به پيام يوم ا... 13 آبان مبني بر حفظ وحدت ملی، استقامت و مقاومت در برابر دشمنان تصريح نموده است  مقاومت و ایستادگی در برابر دنياي كفر، راهبردی است که ملت ایران با تأسي از رهنمودهاي امام خميني (ره) و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) سرلوحه كار خود قرار داده است. 

سيفي در پايان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي از عمومي مردم دارالعباده و دارالعلم يزد دعوت نموده است تا با حضور با شكوه خود در راهپيمايي يوم ا... 13 آبان بار ديگر انزجار خود را استكبار جهاني و صهيونيسم بين الملل اعلام دارند.