فرماندار یزد:

عزيزالله سيفي با بيان اينكه يوم الله 13 آبان روز مبارزه با استكبار و سالروز 3 رويداد مهم و نقطه عطفي در تاريخ شكوهمند اسلامي ايران است گفت: تبعيد حضرت امام خميني به تركيه در سال 42 ، شهادت جمعي از دانش آموزان انقلابي به دست مزدوران رژيم طاغوت در سال 57 و تسخير لانه جاسوسي آمريكا به دست دانشجويان پيرو خط امام (ره) در سال 58  هر كدام بيانگر حضور استكبار جهاني  در مداخلات و توطئه عليه ايران است .

فرماندار در ادامه پيام خود با اشاره به شرايط حساس منطقه و جهان از جمله بيداري اسلامي و خيزشهاي ملتهاي آزاده مسلمان عليه نظام هاي ديكتاتور خود و قيام مردم بر عليه حاكمان نظام سلطه و آمريكا خاطر نشان كرد راهپيمايي روز 13 آبان بهترين فرصت است تا مردم هميشه در صحنه  ايران بار ديگر حمايت خود را از آزادگان و استقلال طلبان و همچنين انزجار و خشم خود را از سردمداران نظام سلطه به جهانيان اعلام نمايند.

سيفي در پايان ضمن گراميداشت اين روز تاريخي از همه آحاد مردم درالعباده و شريف يزد به ويژه نسل جوان و دانش آموزان خواست تا با حضور خود ، مراسم 13 آبان بيش از پيش با شكوه برگزار شود.

ضمناً مراسم راهپيمايي روز 13 آبان در شهرستان يزد از ساعت 10:30 صبح روز جمعه از ميدان شهدا (امرچخماق) يزد ه سمت ميعادگاه نماز جمعه مسجد ملااسماعيل برگزار مي شود.