فرماندار يزد:

زارعپور رئيس فدراسيون تنيس روي ميز كشور در اي ن جلسه با تأكيد به اين مطلب كه استان يزد توانسته در اين چند ماهه اخير رتبه هاي خوبي در بين ديگر استانها و داشته باشد خاطر نشان كرد همت بالاي اعضاي هيأت ، تعامل مناسب با فدراسيون، برنامه ريزي مناسب ، استعداديابي و ... از دلايل اين موفقيت بوده است.

زارعپور از ميزباني استان در برگزاري مسابقات تقدير كرد و اظهار كرد استان يزد قابليت ميزباني مسابقات ملي و بين المللي را دارد كه اين امر خود نيز در پيشرفت و ارتقاء رنكينگ بازيكنان نيز مؤثر است.

در ادامه جلسه عزيزالله سيفي با بيان اينكه يك ميليارد ريال در سال 90 براي احداث خانه پينك پنگ يزد اختصاص يافته است گفت: با پيگيري هاي صورت گرفته مقدمات و بسترهاي لازج جهت احداث اين سالن ورزشي  صورت گرفته است و با كمك و همت مسئولين انشاءاله در سال 91 بودجه لازم براي تكميل آن پيش بيني مي شود تا استان و شهرستانهاي تابعه بتوانند با استفاده از اين سالن و ظرفيتهاي موجود جايگاه خود را در سطح كشور ارتقاء دهند.

رئيس هيئت تنيس روي ميز استان با اشاره به اين مطلب كه تقويم اجرايي هيأت استان بر طبق تقويم اجرايي فدراسيون تهيه شده است تصريح كرد: هيأتهاي شهرستان نيز تقويم اجرايي خود را تهيه كرده اندو مسابقات را برنامه ريزي كرده كه يكي از نتايج اين برنامه ريزي مناسب مي توان به ارتقاء 17 پله اي هيأت تنيس روي ميز در رده بندي اعلام شده توسط اداره كل ورزش و جوانان مي باشد.

در اين جلسه هيأت شهرستانهاي استان به ارائه گزارش پرداختند و خواستار نگاه ويژه مسئولين به ورزش تنيس روي ميز در سطح شهرستانها و به تبع آن استان شدند.