معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد اعلام كرد:

يك طرفه شدن خيابان شهيد " سيد محمد ابراهيمي "

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد گفت: با توجه به مصوبه شوراي ترافيك شهرستان يزد خيابان شهيد " سيد محمد ابراهيمي " يك طرفه شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " امير شاكري " در اين خصوص اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن نهادهايي نظير فرمانداري، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، ثبت احوال و كلانتري 12 قائم ، یک واحد آموزشی و ... اين خيابان در طول روز به ويژه ساعات اداراي با ترافيك سنگيني روبرو بود، كه در اين زمينه طرح يك طرفه شدن آن در شوراي ترافيك طرح و پس از بررسي مورد تأييد قرار گرفت.

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد افزود: با اجراي اين طرح وسائل نقليه مي توانند تنها از طرف خيابان امام خميني (ره) وارد اين خيابان شوند.

وي با تقدير از همكاري معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري يزد و پليس راهور در اجراي اين طرح تصريح كرد: اين اقدام با هدف روان سازي ترافيك، تسهيل نمودن عبور و مرور ساكنين،‌ تكريم ارباب رجوعان و ساماندهي پارك خودروها صورت گرفته است.

" شاكري " افزود: با توجه به اجراي طرح ساماندهي خيابان مسجد جامع، مقرر شد تا اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان ظرف مدت ده روز نسبت به نصب راه بند در ورودي خيابان مذكور اقدام لازم را انجام داده و نتيجه آن را به دبيرخانه شوراي ترافيك شهرستان اعلام دارد.

photo_2016-02-19_15-39-05.jpg photo_2016-02-19_15-39-13.jpg photo_2016-02-19_15-39-22.jpg