فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در این خصوص با بیان اینکه 27 آذرماه مصادف با شهادت آیت ا... دکتر محمد مفتح به دست منافقین به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است افزود: روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) می باشد.

فرماندار با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه می تواند در خنثی سازی توطئه دشمنان تأثیرگذار است اظهار داشت: با همکاری دو نهاد بزرگ علمی – اخلاقی می تواند تلاش نظام های غربی در به چالش کشیدن و همچنین القاء تفکر جدایی علم از اخلاق ومعنویات به سایر کشورها را ناکام گذاشت.

سیفی با تأکید بر ضرورت وحدت هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: مسئولان حوزه و دانشگاه بایستی نسبت به رفتار و عملکرد یکدیگر احساس مسئولیت داشته باشند و نقاط ضعف یکدیگر را برطرف و نقاط قوت خود را تحکیم نمایند.

وی همچنین وحدت حوزه و دانشگاه را عامل مهمی برای تثبیت ارزش‌های اسلامی در جامعه عنوان کرد و گفت: علوم حوزه و دانشگاه مکمل هم است و وحدت بین این دو نهاد می‌تواند ارتقای جامعه را در حوزه‌های مختلف در پی داشته باشد.

فرماندار یزد در پایان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد آيت ا... دكتر مفتح ابراز اميدواري كرد با وحدت هر چه بيشتر حوزه و دانشگاه پژوهش های علمی و معارف بلند وعمیق اسلام بيش از پيش گسترش يابد.