واگذاري مسئوليت به دانش آموزان در خودباوري آن‌ها مؤثر است

«عباس حيدري» در نشست سازمان دانش‌آموزی استان يزد گفت: واگذاري مسئولیت‌های اجتماعي به دانش آموزان در شکل‌گیری هويت، اعتمادبه‌نفس و خودباوري آن‌ها مؤثر است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ «عباس حيدري» در نشست سازمان دانش‌آموزی استان يزد گفت: حضور و مشاركت دانش آموزان در فعالیت‌های گروهي ارتقا و تعالي اجتماعي دانش آموزان را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست فرمانداري يزد فعالیت‌های اجتماعي و مشاركت دانش آموزان با عنوان «شهردار محله» را ستودني برشمرد و افزود: واگذاري مسئولیت‌های اجتماعي به دانش آموزان نقشي مؤثر در شکل‌گیری هويت، اعتمادبه‌نفس و خودباوري آن‌ها دارد.

وي بر تداوم فعالیت‌های اجتماعي آموزش محور براي دانش آموزان تأکید و خاطر نشان كرد: ايجاد فضاي رقابتي و هيجاني سالم براي جوانان و نوجوانان در فراگيري مهارت‌های زندگي آن‌ها نيز مؤثر است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان يزد نيز پرورش را مقدم بر آموزش دانست و افزود: انجام فعالیت‌های اجتماعي ضمن بازخورد مناسب در بين خانواده‌ها زمينه كسب مهارت‌های زندگي و شکل‌گیری شخصيت دانش آموزان را فراهم خواهد كرد.

«عباسعلي دانافر» بابیان اينكه يزد در سازمان دانش‌آموزی كشوري دو نماينده دارد تصريح كرد: اين سازمان در راستاي كاهش اثرات بازی‌های رایانه‌ای نيز در نظر دارد تا دومين المپياد بازی‌های فكري، آموزشي و سرگرمي را در يزد برگزار نمايد.

خانم «توحيدي فر» دبير مجمع دانش‌آموزی استان نيز به نمايندگي دانش آموزان در سخناني بر استفاده از ظرفيت و توان دانش آموزان توانمند در برنامه‌های اجتماعي و سياسي تأکید كرد و برنامه‌ریزی مناسب مديران براي شناسايي اين نخبگان را خواستار شد.