فرماندار یزد:

عزیزالله سیفی در این جلسه با بیان اینکه هیأت بازرسی باید بر حسن اجرای قانون در مسیر انتخابات نظارت داشته باشد تصریح کرد نظارت بر حسن اجرای قانون  ، جلوگیری از تخلفات ، رسیدگی به گزارشهای مردمی و شکایات و اعلام نظر نهایی از مهمترین وظایف هیأت های بازرسی است که باید با برنامه ریزی درست و به موقع ضمن انجام بازرسی ها بر روند صحیح و قانونمند انتخابات نظارت داشته باشد.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی شهرستان یزد با اشاره به اینکه صیانت از آرای مردم باید مدنظر باشد خاطر نشان کرد مردم به عنوان ولی نعمتان ما با اعتماد خود و حضور در انتخابات علاوه به اینکه بر سرنوشت و آینده ی کشور خود حاکم هستند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را درسطح منطفه و جهان به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی رعایت اصول اخلاقی و اجرای صحیح ومنطبق با قانون را از اساسی ترین ملزومات برگزاری انتخابات باشکوه و سالم دانست.

سیفی اعلام کرد در این دوره از انتخابات با بکارگیری سیستم های کنترلی و بازرسی قوی ومدرن تمامی فرایندهای  انتخابات در سلامت کامل برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه حسین حداد رئیس هیأت بازرسی شهرستان یزد از آمادگی کامل این هیأت در نظارت بر حسن اجرای تمامی مراحل انتخابات خبر داد.

رئیس هیأت بازرسی گفت: بحمدالله تمامی شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه و قانون مدار فراهم شده است و تمامی مجریان باید در مسیر اجرای قوانین  ومقررات حرکت کنند.

لازم بذکر است حسین حداد به عنوان رئیس هیأت بازرسی ، عبدالرسول دوران و عباس توکلی به عنوان اعضای هیأت بازرسی شهرستان یزد می باشند.