مسئول كميته پشتيباني ستاد انتخابات شهرستان يزد:

همه امکانات مورد نیاز انتخابات پیش‌بینی شده است

مسئول كميته پشتيباني ستاد انتخابات شهرستان يزد اعلام كرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده همه امکانات مورد نیاز انتخابات پیش‌بینی شده است

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " امير شاكري " در همين رابطه با اشاره به برگزاري همزمان پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفندماه اظهار داشت: وظیفه کمیته پشتیبانی انتخابات، فراهم آوردن تمام تدارکات و نیازهای انتخابات در شهرستان است و در واقع وظیفه لجستیکی اجرای انتخابات را بر عهده دارد.

وي تصريح كرد : خوشبختانه با برنامه ريزي هاي انجام شده و همكاري صورت گرفته دستگاه هاي اجرايي شهرستان همه امكانات لازم براي برگزاري همزمان اين دو انتخابات انديشيده شده است.

مسئول كميته پشتيباني ستاد انتخابات شهرستان يزد افزود: شش هزار نفر به صورت مستقيم و دو هزار نفر به صورت غير مستقيم در قالب هيت هاي اجرايي، نظارت ،بازرسي،نيرو هاي نظامي و امنيتي و اعضاي شعب در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي با ستاد انتخابات همكاري خواهند داشت.

" شاكري " اعلام كرد: با توجه به تعداد بالاي شعب اخذ رأي، اقلامي مصرفي به غير از صندوق، تعرفه، مهر، صورت جلسات و ... يك روز قبل از اخذ رأي به نمايندگان فرماندار تحويل داده خواهد شد.

مسئول امور پشتيباني ستاد انتخابات شهرستان يزد صرفه جویی در هزینه ها برای برگزاری انتخابات را مهم و ضروري دانست و افزود:‌ براساس بخشنامه های ارسالي از سوی وزارت كشور صرفه جویی هزينه ها باید در اولویت برنامه ریزی ها در برگزاری انتخابات قرار بگیرد.