مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري يزد:

سيد عبدالمجيد قائم محمدي در اين جلسه با تبريك 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي گفت: به مناسبت اين روز برنامه هاي مختلفي براي قدرداني از زحمات اين قشر زحمتكش در نظر گرفته شده است كه از مهمترين آنها مي توان به ديدار روز گذشته روابط عمومي استان با حضرت آيت ا... ناصري نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرستان ، فلاح زاده استاندار اشاره كرد.

مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري يزد در ادامه با توجه به در پيش بودن يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا تأكيد كرد همه افراد و دستگاهها اجرايي بايد شرايط لازم براي  برگزاري انتخاباتي باشكوه را فراهم نمايند.

مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان يزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مورد انتخابات افزود: از شاخص هاي حماسه ي سياسي كه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز مي باشد حضور حداكثري مردم در پاي صندوقهاي رأي ، پرشور و شعور بودن و حضور همه افراد دلبسته به نظام در انتخابات است.

وي خاطر نشان كرد: دشمنان در آستانه انتخابات هجمه هاي و دشمني هاي خود را بر عليه ايران اسلامي افزايش داده اند و در صدد به چالش كشيدن كشور هستند كه به اميد خدا در روز 24 خرداد ماه مردم با حضور گسترده خود مشت محكمي بر دهان اين ياوه گويان خواهند زد.