فرماندار يزد در جمع روابط عمومي هاي شهرستان خبر داد

عزيزا...سيفي در اين ديدار با بيان گزارش فعاليت هاي انجام گرفته در ستاد انتخابات شهرستان يزد خاطر نشان كرد : 11300 نفر در قالب هيتهاي اجرايي، نظارت،بازرسي ،انتظامي؛امنيتي و اعضاي شعب در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا با ستاد انتخابات همكاري خواهند داشت.

فرماندار با اشاره به اينكه در روزهاي ثبت نام از نامزدهاي شوراهاي اسلامي شهر  شاهد هماهنگي و نظم خوبي بوديم افزود: در پايان هر روز بعد از ثبت نام نامزدها اسامي بلافاصله به مراجع 4 گانه جهت استعلام فرستاده و بعد از آن جهت بررسي صلاحيت در هيأت اجرايي مطرح مي شد.

سيفي با اعلام اينكه اسامي قطعي داوطلبين شوراهاي اسلامي 13 خرداد بصورت آگهي عمومي به اطلاع همگان خواهد رسيد اظهار داشت: افراد تأييد صلاحيت شده مي توانند از تاريخ 16/3/92 تا 24 ساعت قبل از شروع زمان اخذ رأي كار تبليغات خود را انجام دهند.

وي همچنين گفت: زمان تبليغات انتخابات رياست جمهوري از 3/3/92 به مدت بيست روز ادامه خواهد داشت.

رئيس هيأت اجرايي شهرستان يزد گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي از مدتها قبل سعي دارند با انواع تحريم و تهديد حضور مردم را در پاي صندوقهاي رأي كمرنگ سازند ولي بحمدا... مردم بصير ايران اسلامي بار ديگر با تكيه بر منويات رهبري عظيم الشأن و حضور يكپارچه و گسترده خود در پاي صندوقهاي رأي ضمن خلق يك حماسه ي بزرگ سياسي دشمنان نظام و انقلاب را در رسيدن به اهداف شوم خود ناميد خواهند ساخت.

فرماندار در ادامه با گراميداشت 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي اظهار داشت: روابط عمومي بر سه محور اصلي آگاه سازي ، اعتماد و مشاركت آفريني گام بردارد و در صورتي كه بتوان از تمام ظرفيتهاي آن به بهترين شكل ممكن بهره برد، مي توان انتظار خلق شگفتي را داشت.

وي خطاب به مسئولين روابط عمومي ها گفت: يكي از وظايف مهم روابط عمومي در سازمان فرهنگ سازي و ايجاد رغبت عمومي است كه در اين خصوص بايد با نكته سنجي ، ضعفها راشناسايي و براي حل آن راهكار مفيد ارائه گردد.