فرماندار يزد:

همدلی مدیران و روحیه امیدبخش آنان روند اقدامات را سرعت می بخشد

فرماندار یزد در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان گفت: برای سرعت بخشی به روند انجام کارها نیاز به روحیه همدلی، نشاط و امیدبخش بین مدیران دستگاه‌های مختلف شهرستان یزد است.

فرماندار یزد در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان گفت: برای سرعت بخشی به روند انجام کارها نیاز به روحیه همدلی، نشاط و امیدبخش بین مدیران دستگاه‌های مختلف شهرستان یزد است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، سید محمد رستگاری در آخرین جلسه شورای اداری یزد بر لزوم تلاش و خدمت‌رسانی تأکید کرد و گفت: طی سرکشی‌های اخیر از بخش‌های مختلف شهرستان یزد شاهد ظرفیت‌های قابل‌توجه این شهرستان بودیم و می‌طلبد که برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها نهایت تلاش و کوشش از سوی مجموعه دستگاه‌های سطح شهرستان صورت گیرد.

فرماندار یزد خاطرنشان کرد: تسهیل گری مجموعه فرمانداری به روند اقدامات و خدمت‌گزاری دستگاه‌ها می‌تواند سرعت بیشتری ببخشد. تلاش می‌کنیم در این زمینه تدابیر لازم انجام شود تا از ظرفیت‌های کم‌نظیر و بی‌نظیر یزد استفاده بهینه صورت گیرد.

رستگاری هم‌چنین در خصوص پیگیری برنامه‌های برون‌استانی نیز افزود: درگذشته برای طرح‌های مختلف شهرستان مهریز ارتباط مستمری با نمایندگان مجلس و وزارتخانه‌ها داشتیم. امروز نیز در این مسئولیت جدید، در نظر داریم با ارتباط و تعامل با نماینده مردم یزد و جذب کمک‌ها و اعتبارات تهران بتوانیم بخش‌های مختلف شهرستان را موردحمایت قرار دهیم.

وی همدلی و وحدت بین مسئولان ارشد شهرستان را موجب رفع دغدغه‌های اصلی شهرستان یزد دانست و گفت: عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف شهرستان می‌تواند روند پیگیری طرح‌ها و اقدامات را کند کرده و موجب عدم پیشرفت و معطل ماندن سرمایه‌ها و نادیده گرفتن ظرفیت‌ها شود و امروز لازمه کسب نتیجه مطلوب، همدلی، برادری و اتفاق‌نظر است.

رئیس شورای اداری شهرستان یزد همچنین تصریح کرد: در حال حاضر دولت محدودیت‌هایی دارد و محدودیت‌های مالی به معنای ناتوانی و احساس کمبود نیست بلکه یک فرصت است تا از حداقل امکانات بیشتری استفاده را ببریم. اعضای شورای اداری نیز نمایندگان دولت هستند و شایسته است موضعی محکم، قدرتمند داشته باشند و از ظرفیت‌های در دسترس خود نهایت استفاده را ببرند و باروحیه امیدبخش و بانشاط در جامعه حضور یابند و تعامل با اقشار مختلف و جلب مشارکت مردم باید محور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

رستگاری در ادامه با تبریک ولادت باسعادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و نیز فرارسیدن سال نو، همکاری و تعامل مدیران به‌ویژه شهرداران با ستاد خدمات سفر را در ایام تعطیلات نوروزی خواستار شد و این اقدام را مهم‌ترین برنامه دستگاه‌ها و شهرداران در این ایام دانست.