فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي در اين جلسه با بيان اينكه هتلهاي به روز و استاندارد مي تواند در جذب گردشگران تأثير گذار باشد و موجب رونق صنعت توريسم شود گفت: گسترش هتلهايي با استاندارد جهاني و معماري جذاب بومي بستر لازم جهت رشد صنعت گردشگري مي شود كه اين خود موجب  انتقال پيام ، فرهنگ و تمدن بالاي مردم به ديگر كشورها ، ايجاد اشتغال افزايش در آمد و بهره مندي همه اقشار جامعه است.

فرماندار با اشاره به اقدامات خوبي كه در اين چند سال اخير براي توسعه هتلها در سطح استان و شهرستان انجام شده است خاطر نشان كرد : وجود 43 هتل در استان اقدام شايسته اي است كه زمينه را براي جذب گردشگران و توريست فراهم كرده است.

در اين جلسه رضائي مديركل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري با تأكيد بر پتانسيل بالاي گردشگري استان يزد گفت: افزايش هتل ها بويژه ايجاد هتلهاي 5 ستاره با كمك بخش خصوصي در دستور كار اين اداره كل قرار گرفته است.

در اين جلسه كه با حضور دستجردي مدير عامل شركت هتل هاي بين المللي پارسيان و جديد ساز مدير عامل شركت سياحتي و مراكز تفريحي پارسيان از خدمات آقاي شكري تقدير و آقاي شماسي زاده به عنوان مدير عامل هتل بين المللي پارسيان صفائيه يزد معرفي گرديد.