نگرانی فرماندار یزد از شیوع موج جدید کرونا

سید محمد رستگاری: در صورتی بی توجهی مردم و شیوع موج جدید کرونا با توجه به شناسایی نشدن رفتار ویروس مشکلات جدی تری را خواهیم داشت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، فرماندار یزد در نشست مشترک مدیران کانون‌های خدمت رضوی و اعضای شورای کانون مرکزی خادمیاری یزد بر استفاده از ظرفیت کانون‌های خدمت و خادمیاران رضوی در اجرای هر چه بهتر طرح شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک طرح با توان مردمی تاکید کرد.

سید محمد رستگاری با اشاره به فعالیت قابل توجه خادمیاران رضوی از زمان شروع اولیه بیماری کرونا در یزد و نقش محسوس آن‌ها در تهیه ماسک و گان گفت: حضور مستمر خادمیاران موجب دلگرمی همه افرادی است که به نحوی در کنترل بیماری کرونا نقش دارند و این حضور باید پررنگ‌تر از قبل صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در موج سوم کرونا هزینه سنگینی بر ما تحمیل شد ابراز نگرانی کرد در صورتی بی توجهی مردم و شیوع موج جدید کرونا با توجه به شناسایی نشدن رفتار ویروس مشکلات جدی تری را خواهیم داشت.

فرماندار یزد با اشاره به برنامه‌های اخیر خود و حضور در جمع خادمیاران در برخی از کانون‌های خدمت رضوی یزد اظهار داشت: فرمانداری آمادگی دارد در هر منطقه‌ای که ضرورتی ایجاب کند همکاری داشته و در خدمت مجموعه کانون‌های رضوی یزد باشد.