فرماندار يزد:

نيروي انتظامي مظهر عطوفت، تدبير و اقتدار نظام است

فرماندار يزد گفت: نيروي انتظامي مظهر عطوفت، تدبير و اقتدار است و حضور مقتدرانه پرسنل اين نيرو آرامش را براي مردم به همراه دارد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ به مناسبت هفته نيروي انتظامي،‌ فرماندار يزد به همراه معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري با فرمانده انتظامي شهرستان يزد ديدار و گفتگو كرد.

" محمود شاكري شمسي " در اين ديدار با تبريك هفته نيروي انتظامي اظهار داشت: از گذشته تا كنون یکی از مهم ترین نیازهای هر جامعه برقراری نظم و امنیت بوده است.

فرماندار يزد با بيان اينكه زحمات و تلاش های نیروی انتظامی بر هیچ یک از افراد جامعه پوشیده نیست، افزود: امنیت موجود در کشور در گرو زحمات و تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم و متعهد نیروهای انتظامی در کشور و مرزهای اين سرزمين است.

وي نيروي انتظامي را مظهر عطوفت، تدبير و اقتدار نظام دانست و تصريح كرد: نیروی انتظامی باید در كنار حفظ اقتدار خود، محبت و صمیمیت با مردم را نیز داشته باشد و این دو ویژگی مهم نباید از هم جدا شوند.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد با تأكيد به اينكه نیروی انتظامی اساس کار خود را باید بر پایه مردم داری و قانون مداری بنا کند اظهار داشت: مردم داری نیروهای انتظامی باعث می شود که امنیت در جامعه حاکم شود و مردم به نیروی انتظامی اعتماد بیشتری داشته باشند و این اعتماد باعث بالا رفتن ضریب امنیت در جامعه خواهد شد.

فرماندار يزد در پايان با تقدير از اقدامات فرماندهي انتظامي شهرستان يزد از ابتداي سال جاري تا كنون اظهار داشت: در شش ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بحث پيشگيري از جرائم اقدام شده كه اين خود باعث شده تا بخش قابل توجهي از وقوع جرائم كاهش يابد.

در اين ديدار " سرهنگ يوسف سپهوند " فرمانده انتظامي شهرستان يزد گزارشي از عملكرد اين نيرو در شهرستان يزد در شش ماهه سال 94 ارائه نمود.