فرماندار يزد:

عزيزالله سيفي در پيام خود با اشاره به اينكه  نيروي انتظامي مظهر اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران و برقرار كننده امنيت اجتماعي با مشاركت همه شهروندان در جامعه است تصريح كرده است مجموعه پرسنل خدوم و زحمتكش نيروي انتظامي با دلاوري ها و ايثار و فداكاري به مقابله با اشرارو قاچاقچيان و بر هم زنندگان امنيت اجتماعي و ... توانسته اند امنيت را در سراسر ايران اسلامي فراهم كنند.

فرماندار در ادامه پيام خود آورده است گر چه نمی توان با آمار و ارقام سطح وسیع عملکرد مسئولانه و فداکارانه نیروی انتظامی را بر شمرد ، اما به یقین ملت قدر شناس ایران اسلامی ؛ فرزندان غیور و سلحشوری که با تمام توان آسایش و آرامش جامعه را به ارمغان می آورند ، به خوبی می شناسند و قدردان تلاش های طاقت فرسای آنان هستند.

سيفي در پايان ضمن تقدير و تشكر از همه تلاش ها، مجاهدت ها و رشادت هاي خادمين در نيروي انتظامي را ارج نهاده و ابراز اميدوارم كرد كه  در سايه عنايات ويژه حضرت ولي‌عصر(عج) و تبعيت از رهنمودهاي فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله العالي) در پاسداري از خون شهيدان گرانقدر انقلاب اسلامي و پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي در برقراري نظم و امنيت جامعه ولايت‌مدار استان موفق و مؤيد باشيد.