عزیزالله سیفی در این جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد ستاد انتخابات شهرستان  در ثبت نام ، تشکیل هیأت های اجرایی  و اعلام صلاحیت داوطلبین گفت: با فراهم آرودن تمامی امکانات و برنامه ریزی های مناسب  این امور به خوبی و با رضایت میسر شد و براساس گزارشهای واصله شهرستان یزد در استان و کشور پیشرو می باشد.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی با اشاره به اینکه یکی از مباحث عمده نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مقوله ی آموزش است خاطر نشان کرد همه کسانی که به نوعی در انتخابات حضور دارند اعم از هیأتهای اجرایی ، بازرسی ، کمیته و حتی کاندیداها باید در کلاسهای آموزشی شرکت نمایند که این خود باعث می شود تا مشکلات و موانع احتمالی مرتفع گردد.

در ادامه عسکر زاده رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: کارشناسان در بازدید از شعب اخذ رأی امکانات مورد نیاز در حوزه های فناوری ، پشتیبانی و نیروی انسانی مورد بررسی قرار گرفته و تدابیرو تمهیدات لازم در خصوص بعضی از موانع و مشکلات اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد ستاد انتخابات شهرستان یزد قانون مداری ، عدالت محوری ،امانتداری و  فراهم کردن تمامی امکانات جهت حضور حداکثری که شعار انتخابات این دوره است را سرلوحه کار خود قرار داده است.