بخشدار زارچ عنوان كرد؛

نمايشگاه دستاوردهای بانوان زارچي در دهه فجر برگزار می‌شود

«عليرضا عرشيان» در نشست کارگروه بانوان و خانواده، از برگزاري نمايشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان هم‌زمان با دهه فجر در بخش زارچ خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ نشست کارگروه بانوان و خانواده بخش زارچ به‌منظور برنامه‌ریزی و جمع‌بندی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان بانوان ادارات برگزار شد.

بخشدار زارچ در اين نشست بابیان نقش و جايگاه مشاركت زنان در پيروزي انقلاب اسلامي گفت: بانوان هم دوش و همراه با مردان بانگ استقلال و آزادي را فرياد زدند و ضروري است اين مهم به نسل جديد نيز معرفي شود.

«عليرضا عرشيان» با اشاره به دستاوردهاي چهار دهه بانوان زارچي اظهار كرد: هم‌زمان با دهه فجر و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي نمايشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان زارچي برگزار خواهد شد.

برگزاري باشكوه جشن‌های دهه فجر و انعكاس دستاوردهای بانوان اين بخش در حوزه‌های مختلف و همچنين جشنواره بازی‌های بومی محلی، کویر نوردی و پیاده‌روی از موضوعاتي بود كه در اين نشست در خصوص آن‌ها گفتگو و تبادل‌نظر شد.

برگزاري یادواره شهدا و مادران متوفا و تجلیل از مادران اين مردان بی‌ادعا و همچنين برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری و بوم گردی و بازدید از مراکز توان‌خواه و توان‌بخشی و کارآفرینی بانوان و مشاغل خانگی از مصوبات اين نشست بود.