معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد خواستار شد؛

نظارت جدي تر بر عملكرد واحدهاي خبازي توسط بازرسان اتحاديه صنف نانوايان

معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد از اتحاديه صنف نانوايان بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، افسانه شهابي پور در بازديد از اتحاديه صنف نانوايان شهرستان يزد با بيان اينكه نظارت جدی برعملکرد واحدهاي خبازي از وظایف اصلی اتحاديه صنف نانوايان است، خواستار توجه و نظارت جدي تر در امر كيفيت پخت نان توسط بازرسان اتحاديه شد.

معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد با اشاره به اينكه نقش مؤثر آموزش در ارتقاء كيفيت نان افزود: خوشبختانه برخي از نانوايان در اين كلاسها شركت نموده اند لذا در اين راستا اميدواريم با همكاري اتحاديه و اداره كل فني و حرفه اي دوره هاي آموزشي براي ساير نانوايان نيز برگزار شود.

وی با اعلام اینکه مردم خواهان نان با کیفیت هستند. تأکید کرد: باید با تعامل و همت همه مسئولین ، اتحادیه و بکارگیری تمامی امکانات در جهت ارتقاء و بهبود کیفیت نان گام برداریم.

شهابي پور با تأكيد بر اجرايي كردن سياست تشويق و تنبيه باتوجه به كيفيت پخت نان گفت: با عنايت به مصوبه كارگروه آرد و نان شهرستان هر ماه 10 نفر از نانوايان برتر به همشهريان معرفي خواهند شد.

معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري در پايان به روز نمودن تجهيزات واحدهاي خبازي را لازم و ضروري دانست و اعلام كرد: در اين زمينه اتحادیه صنف نانوایان با همكاري ساير نهادهاي ذيربط باید مقدمات کار را فراهم نماید.

در اين بازديد اعضای اتحادیه صنف نانوایان گزارشی از نظارت و بازرسي هاي انجام شده از واحدهاي خبازي ارائه نمودند.