رییس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت:

رعایت اصل بی‌طرفی سرلوحه کار هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان یزد باشد.

جلسه هماهنگی و همفکری بین حوزه های فرعی در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، سیدمحمد رضا مدرسی شامگاه یکشنبه در جلسه همفکری و هماهنگی بین حوزه های فرعی و در جمع اعضای هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان های یزد و زارچ افزود: وظیفه مهم جهاد تبیین و بیان اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات برای مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب، بسیار مهم است و امیدآفرینی و بیان دستاوردها در این زمینه نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان سعی می کنند با گسترش ناامیدی باعث کاهش انگیزه برای حضور مردم در انتخابات شود و لذا همه ما وظیفه داریم تا با فعالیت جهادی و همچنین با تلاش به مردم امید بدهیم و دستاوردهای این نظام را کم نیست برای آنان بیان کنیم.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان یزد نیز در این نشست گفت: در کوچک ترین واحد تقسیمات کشور نیز شورای روستا، بخش و دهیار وجود دارد و شورای اسلامی نیز توسط مردم انتخاب می شوند و همه ارکان نظام توسط خود مردم اداره می شود .

عزیزالله سیفی افزود: هیات های اجرایی دو وظیفه مهم دارند که بررسی مکان های شعب و امکانات و مشکلات آنها است تا اگر جابجایی ضرورت داشت هیت های اجرایی تایید کنند و دیگر اینکه انتخاب اعضای شعب اخذ رای انجام شد .

فرماندار شهرستان زارچ نیز در این نشست گفت: برای انتخابات پیش رو جلسات ستاد به صورت مرتب برگزار و با نگاه به گذشته برای انتخابات یپش رو و رفع مشکلات و کمبودها اقدام شده است، همچنین ۲۰ شعبه برای انتخابات در شهرستان زارچ در نظر گرفته شده که سه شعبه مربوط به بخش مستقل اله آباد است .

زیباییان اظهار داشت: مهمترین معضل در شهرستان زارچ آنتن دهی تلفن در دهستان دربید بخش اله آباد است که پیگیری از طریق شرکت زیرساخت و مخابرات برای رفع آن انجام شده اما تا کنون نتیجه ای در بر نداشته است./انتهای پیام