به رياست معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي فرمانداري:

نشست هم انديشي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي ادارات شهرستان يزد

نشست هم انديشي و هم افزايي به منظور برگزاري هر چه باشكوه تر برنامه هاي هفته دولت، با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري و مسئولين روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي شهرستان يزد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، نشست  هم انديشي و هم افزايي به منظور برگزاري هر چه باشكوه تر برنامه هاي هفته دولت، با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري و مسئولين روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي شهرستان يزد برگزارشد.

در اين نشست، محمد علي جعفري ضمن گراميداشت  ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك دهه امامت و ولايت و اعياد سعيد قربان و غدير، بر اهميت ارائه دستاوردها و عملكرد ساليانه دستگاه‌هاي دولتي در ايام هفته دولت تاكيد كرد .

قائم مقام ستاد گراميداشت هفته دولت شهرستان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ايران در آستانه چهلمين سالگرد پيروزی قرار گرفته است و بايستی خدمات بزرگ و شايان اين نظام در طول اين چهل سال برای مردم بازگو شود.

وي در ادامه با اشاره به اينكه رويکرد برنامه هاي بزرگداشت هفته دولت در استان يزد رويکرد مردمی است، اذعان داشت: در واقع هر چه بيشتر با مردم ارتباط برقرار شود، به نتايج مطلوب‌تری در کوتاه‌ترين زمان ممکن دست خواهيم يافت.

معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي با تاكيد بر اينكه لازم است در تمام ايام سال علي الخصوص در هفته دولت منشور حقوق شهروندي در ادارات مورد توجه مجدد قرار داده و در اجراي آن اهتمامي مضاعف صورت گيرد .

محمد علي جعفري در خاتمه اين نشست خواستار شد: مسئولين روابط عمومي با برنامه ريزي و انجام هماهنگي هاي لازم طي نشست هاي خبري با حضور مديران دستگاه ها و نيز استفاده از ظرفيت مكان هاي عمومي نظير بوستانهاي شهري در مناسبتها و جشنهاي مختلف براي ارائه گزارش عملكرد به شهروندان بهره گيرند.