به مناسبت هفته دفاع مقدس:

نشست هماهنگي برنامه‌ ديدار با خانواده معظم شهداي شهرستان يزد برگزار شد

به ریاست معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد جلسه هماهنگي برنامه‌ ديدار با خانواده معظم شهداي شهرستان يزد در محل فرمانداری برگزار شد .

به ریاست معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد جلسه هماهنگي برنامه‌ ديدار با خانواده معظم شهداي شهرستان يزد درمحل فرمانداری  برگزار شد .

به گزارش روابط عموی فرمانداری یزد؛ در این جلسه ابتدا  محمد علی جعفری معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرماندار ضمن خير‌مقدم به مدعوين هدف از تشكيل جلسه را بيان نمود و افزود: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي رزمندگان عزيزي است كه با الهام از قيام عاشورا، حماسه پيروزمندانه هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند و تقارن اين هفته با ايام سوگواري حضرت أباعبدالله‌الحسين عليه‌السلام فرصت بسيار مناسبي است تا ضمن تجليل از خانواده‌هاي معظم شهداء از اين فرصت معنوي بهره‌‌مند شويم.

 

وی درادامه  ضمن طرح موضوع حضور مديران شهرستان در معيت مديران استان براي ديدار با خانواده شهداء، ابراز اميدواري نمود با برنامه‌ريزي دقيق و هم‌افزايي عزيزان دست‌اندر‌كار در اين برنامه، ديدار با خانواده معظم شهداء به نحو احسن برگزار گردد.

سپس احمدعلی دشتی پورمسئول امور ايثارگران استانداري يزد، در خصوص برنامه ديدار پيش‌رو خاطر نشان كرد: با توجه به جلسه‌اي كه اخيراً در محل بنياد شهيد استان برگزار شد روز پنج‌شنبه مورخ 04/07/1398 براي ديدار با خانواده معزز شهداء  درقالب 50 گروه تعيين گرديد و سپس وی در ادامه برخي از رهنمود‌ها و ملاحظات برنامه ديدار را مطرح نمود.

 

در ادامه جلسه ساير مدعوين ضمن بيان نقاط قوت و ضعف برنامه‌هاي ديدار با خانواده‌هاي معظم شهداء در مناسبت‌هاي قبلي، جزئيات محل‌هاي مورد نظر براي ديدار، تعداد گروه‌ها و خانواده‌هاي معظم شهيد ديدار شونده و ساير موارد مربوط به ديدار را ارائه و نقطه‌نظر و پيشنهاد‌هاي خود را براي هر چه باشكوهتر برگزار شدن اين برنامه بيان نمودند كه ضرورت تنظيم دقيق وقت و اطلاع‌رساني به خانواده‌هاي معظم شهداء به منظور به حداقل رساندن انتظار اين عزيزان و لزوم نهايي نمودن و عدم تغيير بسيجي راهنما از اهم محور‌هاي مطرح شده در اين نشست بود. در پايان مصوب شد

زمان‌ ديدار روز پنج‌شنبه مورخ 04/07/98

زمان شروع برنامه ديدار: ساعت 8:00 صبح

محل‌تجمع: ميدان جانباز (اطلسي) – ابتداي بلوار شهيدان اشرف – مسجد حسنين عليهم السلام.