نشست فرماندار یزد با رئیس بانک ملی شعبه مرکزی یزد

«سیدمحمدرضا مدرسی» فرماندار یزد در دیدار با رئیس شعبه مرکزی بانک ملی با تقدیر از همکاری مجموعه بانک ملی طی سالیان گذشته با فرمانداری، پرداخت تسهیلات  در چارچوب مقررات سازمانی را برای افراد نیازمند خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان یزد، «سیدمحمدرضا مدرسی» فرماندار یزد در دیدار با رئیس شعبه مرکزی بانک ملی با تقدیر از همکاری مجموعه بانک ملی طی سالیان گذشته با فرمانداری، پرداخت تسهیلات  در چارچوب مقررات سازمانی را برای افراد نیازمند خواستار شد.

در این دیدار که  رئیس اداره برنامه ریزی فرمانداری، معاون و رئیس تسهیلات بانک ملی نیز حضور داشتند "سیدمحمدرضا مدرسی" با اشاره به اقدامات زیربنایی انجام‌شده در شهرستان یزد از آمادگی و همکاری بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های بزرگ خبر داد و افزود: در صورت همکاری بانک ملی و پرداخت تسهیلات طولانی‌مدت در زمینه‌های سرمایه‌گذاری می‌توان شاهد توسعه بیشتر شهرستان بود.

رئیس شعبه مرکزی بانک ملی نیز ارائه خدمات بانکی مطلوب را از اهداف مجموعه تحت امر خود برشمرد و افزود: بانک ملی با ارائه خدمات متنوع در شهرستان یزد و پرداخت وام‌های مناسب به واحدهای تولیدی و صنعتی درصدد جلب رضایت شهروندان است.

"صالحی " با تأکید بر پرداخت تسهیلات بانک ملی به اقشار آسیب‌پذیر در جامعه ابراز امیدواری کرد: این روند با همکاری فرمانداری شهرستان یزد شتاب بیشتری بگیرد.