به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد؛

نشست ساماندهی اتباع بیگانه با دستورکار اشتغال و تصدی گردی برگزار شد

نشست ساماندهی اتباع بیگانه با دستورکار اشتغال و تصدی گردی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد در سالن ولایت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، «ابوالفضل اکبری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد در این نشست ضمن تاکید بر شناسایی و ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز گفت: هم افزایی در خصوص اتباع باید توسط همه دستگاه ها صورت گیرد و صرفا خاص یک دستگاه نیست.

در ادامه نشست پرویزی نماینده دفتر امنیتی و انتظامی استانداری یزد گفت: طی 6 ماه گذشته 6 جلسه با 70مصوبه برای مقابله و تصدی گری اتباع در میادین صورت گرفته است.

سپس مشرف رئیس اتحادیه میوه و تره بار افزود: در راستای اجرای مصوبات استانی لباس اتباع شاغل در میادین متحدالشکل شده است.

در ادامه نماینده پلیس گذرنامه با بیان اینکه طرح ساماندهی اتباع شاغل در میدان میوه و تره بار شاهدیه بطور مطلوب عملیاتی شده افزود: با کارفرمایان متخلف و اتباع متصدی کم شمار برخورد قانونی به عمل آمده است ولی متاسفانه در میدان میوه و تره بار مرکزی همکاری لازم صورت نگرفته است.

در پایان نشست پیرامون موضوع تصدی گری و اشتغال اتباع بخصوص در میادین میوه و تره بار، ساماندهی گلخانه ها، مشکلاتی که در زمینه تامین نیروی کار گلخانه ها وجود دارد بحث و تبادل نظر و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

انتهای پیام/