بمناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد

نشست خبری فرماندار یزد با اصحاب رسانه/ فرماندار: رسانه‌های یزد اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند

فرماندار یزد گفت: اقدامات بسیار زیادی در دولت مردمی سیزدهم انجام شده که انکارناپذیر است و لذا درخواست داریم رسانه‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی این اقدامات به مردم تلاش کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از ایرنا "سید محمد رضا مدرسی" روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: شاید در برخی زمینه ها کاستی و کمبودهایی وجود داشته باشد اما در مقابل اقدامات بسیار زیادی انجام شده که هنوز مردم از بسیاری از آنها بی اطلاع هستند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم با هدف خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم شروع به فعالیت کرد و تاکنون نیز اقدامات انجام شده در همه بخش ها بسیار زیاد است و هرکجا مشکلی برای مردم بود همچون مسکن ، این دولت ورود کرد.

فرماندار یزد گفت: دولت مردان دولت سیزدهم از سختی کار نترسیدند و با توکل به خدا اقداماتی همچون مسکن ملی و اننقال اب و رونق تولید را آغاز کردند و بسیاری از این اقدامات در آینده مشخص خواهد شد که نقش بزرگی در آسایش و رفاه مردم خواهد داشت.

مدرسی ادامه داد: متاسفانه در دوره های قبل نسبت به تامین زیر ساخت ها و همچنین ایجاد زیر ساخت های جدید در بسیاری از بخش ها کوتاهی شده لذا این دولت باید کمبودهای زیادی را جبران کند که زمان بر خواهد بود.

فرماندار یزد گفت: رسانه ها در راستای امید آفرینی می توانند ضمن نقد منصفانه نسبت به اطلاع رسانی اقدامات انجام شده نیز اقدام کنند تا مردم عزیز دارالعباده بیشتر در جریان این اقدامات قرار گیرند .

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر شد .