نشست خبری سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد

سلسله نشست‌های خبری ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان با حضورسید محمد رستگاری فرماندار و خبرنگاران استان یزد در محل استانداری یزد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛سید محمد رستگاری در این نشست اظهار داشت : محدودیت‌ها تا زمان ایجاد جو آرامش بخش در یزد ادامه خواهد یافت.
  فرماندار یزدافزود: گرچه با اعمال محدودیت‌های کنونی آرامش نسبی به شهر بازگشته است، اما این محدودیت‌ها کافی نیست.
وی درادامه گفت : در پرتو شرایط کنونی کرونا در جامعه احتمال افزایش محدودیت‌ها وجود دارد.
فرماندار یزد برنامه‌های مقابله با کرونا را در سه بخش حمایت از کادر درمان، کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهر و محدودیت کار مشاغل وفعالیت های مردم محورعنوان کرد و اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح تشدید محدودیت‌ها تاکنون بیش از پنج هزار مورد بازدید از اصناف داشتیم که ۶۰۰ مورد آن منجر به تعطیلی و پلمب شد.
سید محمدرستگاری ادامه داد: این پلمب‌ها تنها مربوط به مشاغل نبود بلکه ادارات، دفاتر اسناد رسمی، دفاتر پیشخوان و بانک‌ها را نیز شامل شده است.
وی همچنین راه اندازی قرارگاه‌های مردمی را از دیگراقدامات این فرمانداری دانست و گفت: این قرارگاه‌ها با انجام کار‌های غربالگری، آموزش، تذکر وکمک به مبتلایان در جلوگیری از شیوع کرونا موثرخواهند بود
گفتنی است تاکنون ۶۳۹ واحد شامل مشاغل مختلف نظیر 5 بانک ، 10 واحد نانوایی، 2 واحد داروخانه و حتی دفتر پیشخوان دولت، دفتر قضایی و مراکز آموزشی و...در شهرستان یزد پلمپ شدند.