با حضور مسئولین هیات های بازرسی، نظارت و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات

نشست آموزشی توجیهی اعضای سربازرسان و بازرسان انتخابات برگزار شد

فرماندار یزد در نشست آموزشی توجیهی اعضای سربازرسان و بازرسان مطرح کرد: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، عصر دیروز نشست آموزشی توجیهی اعضای سربازرسان و بازرسان انتخابات با حضور مسئولین هیات های بازرسی، نظارت و  عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در محل دانشکده امام علی(ع) یزد برگزار شد.

فرماندار یزد در این نشست از بازرسان انتخابات به عنوان چشم بینای وزارت کشور یاد کرد و گفت: بازرسان انتخابات نقش قابل توجهی در تضمین امنیت انتخابات دارند و در واقع از سوی دولت و به عنوان نمایندگان مردم بر انتخابات نظارت و بازرسی می کنند.

سیدمحمدرضا مدرسی با تاکید بر اینکه بازرسان در اجرای بهتر و سالم‌تر انتخابات نقش کلیدی دارند، افزود: بازرسان مجاز به حضور در تمام مراحل انتخابات از زمان ثبت نام تا شمارش و قرائت آرا هستند و مواردی را که براساس قانون تخلف محسوب می شود، گزارش می کنند.

فرماندار یزد ادامه داد: در کشور همه موضوعات مهم توسط مردم انتخاب می‌شوند. مشارکت پرشور و نشاط مشارکتی با بصیرت و آگاهانه در پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: می‌طلبد همه ما و شما گام خوبی برداریم. امنیت در انتخابات از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با همراهی مردم ایجاد می‌شود. مردم بهترین را همیشه رقم زده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد./انتهای خبر