سرپرست فرمانداري يزد گفت؛

منافع وقف فراگير و همگاني است/تصمیم‌گیری در حوزه وقف، مبتني بر آسیب‌شناسی باشد

سرپرست فرمانداري يزد در نشست صميمي با كاركنان و بازنشستگان اداره اوقاف و امور خيريه استان كه به مناسبت دهه وقف انجام می‌شد گفت: منافع وقف فراگير و همگاني است و می‌طلبد تصمیم‌گیری در اين حوزه نيز بر مبناي آسیب‌شناسی و شناخت انجام گيرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ سرپرست فرمانداري يزد در معيت معاونين سياسي، امنيتي و اجتماعي و هماهنگي امور عمرانی با كاركنان و بازنشستگان اداره اوقاف و امور خيريه استان ديدار كرد.

«عباس حيدري» در اين نشست صميمي كه به مناسبت دهه وقف انجام می‌شد گفت: تعامل و ارتباط با پيشكسوتان به‌واسطه لزوم انتقال تجربيات به نسل جوان، بايد همواره استمرار داشته باشد.

سرپرست فرمانداري يزد با قدرداني از خدمات سی‌ساله كاركنان اداره اوقاف و امور خيريه استان اظهار كرد: منافع وقف فراگير و همگاني است و تلاش و كوشش خدمتگزاران اين عرصه در نزد مردم از جايگاه والايي برخوردار است.

وي با اشاره به اينكه نيت و عمل واقفان عموماً براي كل جامعه است عرضه داشت: انتظار می‌رود همتي مضاعف براي احصا مشكلات اين حوزه به وجود آيد و ضمن آسیب‌شناسی و شناخت دقيق، تصميمات اصولي براي رفع اين موانع اتخاذ شود.

ضرورت گسترش فرهنگ وقف در جامعه نكته ديگري بود كه حيدري مورد خطاب قرار داد و خاطر نشان كرد: سنت حسنه وقف به دليل پايش کاستی‌های جامعه انجام می‌گیرد و اكنون نياز به گسترش اين فرهنگ به‌عنوان ميراث حسنه ماندگار بيش از هر زمان ديگري احساس می‌شود.

اين مقام مسئول با اعلام آگاهي از وضعيت و مشكلات اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان ادامه داد: رسيدگي به امور موقوفات نيازمند هزينه ست و تلاش می‌شود با افزايش اعتبارات بخشي از مشكلات اين حوزه مرتفع شود.