فرماندار يزد گفت؛

مقام معظم رهبري با توجه به چشم انداز آتي كشور مسايل را بيان مي كنند

نشستي صميمي فرماندار يزد با جمعي از روحانيون شهرستان يزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، نشستي صميمانه با حضور فرماندار يزد و معاون سياسي و اجتماعي فرماندار و رئيس اداره تبليغات شهرستان و سرهنگ مزيدي معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با جمعي از روحانيون شهرستان يزد برگزار شد . در اين  نشست «مصطفي سالاري» ضمن اشاره به جايگاه روحانيون و شناخت و فهم و درك مردم از جامعه روحانيت ، اظهار داشت: اهميت نقش روحانيون بر مسائل و مباحث مختلف جامعه و مردم علي الخصوص در حوزه امنيت بر كسي پوشيده نيست.

وي موضوع ديگر بحث  را حضور مردم در مجالس و لزوم  برنامه ريزيهاي لازم براي جذب  جوانان با بهره گيري از فنون جديد ارتباط عمومي مطرح و تصريح كرد: مقام معظم رهبري با پيش بيني چشم انداز آتي كشور مسايل را بيان مي كنند و بررسي عناوين گزيده شده از سالهاي گذشته تا كنون گوياي اشراف و دقت ايشان بر حقايقي است كه از چشم ما دور مانده و حقيقتاَ  بايد علل پيدايش اختلافات و تفرقه ها در بعضي از گفتمانها و مجالس را موشكافي كنيم چراكه اينگونه مسايل مسبب ايجاد گسلها و شكاف هايي بين جامعه و حكومت مي شود.

فرماندار يزد با اشاره به توطئه هاي دشمن طي چهار دهه گذشته از پيروزي انقلاب اسلامي  ، خاطرنشان كرد: بدخواهان ما اكنون وضعيت اقتصادي را هدف گرفته اند  .تجمعات صنفي اخير كه محل موج سواري دشمن  نيز شد  نشأت گرفته از عوامل بيگانه و دشمنان خارجي نظام بوده كه با هدف راه اندازي جنگ اقتصادي بر عليه نظام و ايجاد تفرقه و نا اميدي و بي اعتمادي بين مردم و نظام مي باشد.

فرماندار يزد  در ادامه دستوركار جلسه ، معايب  اجتماعي كار با شبكه هاي مجازي را برشمرد و ابراز داشت: هدف دشمن از اين خدمات رايگان ، اخلال در مديريت نظام و كشورهاست و نقش روحانيت در آگاهي بخشي و شفاف سازي لازم براي اقشار مختلف جامعه بسيار حائز اهميت است كه با ايجاد همدلي و اتحاد بين مردم و مسئولين ، حضور مؤثري در حفظ امنيت و آرامش و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران داشته باشند.

سالاري در پايان سخنانش بر تداوم جلسات با دستور كار مشخص و آسيب شناسي مسائل شهرستان توأم با راهكار و پيشنهاد تاكيد و در بحث اشتغال نيز به تسهيلات اشتغالزايي با سود 14 % و 6 % در دو حوزه فراگير و روستايي براي تمام جوانان و متقاضيان داراي ايده و طرح اشتغال اشاره كرد.