سرپرست فرمانداري يزد تأکید كرد؛

مشكلات مراكز آموزشي با جديت بيشتري پيگيري و مرتفع شود

سرپرست فرمانداري يزد در جريان بازديد از مديريت آموزش‌وپرورش ناحيه 2 بر ضرورت پيگيري و رفع مشكلات مراكز آموزشي شهرستان تأکید كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ «عباس حيدري» در جريان بازديد از مديريت آموزش‌وپرورش ناحيه 2 يزد بابیان اينكه ضروري است مشكلات مراكز آموزشي با جديت بيشتري پيگيري و مرتفع گردد گفت: در همين راستا لزوم اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی براي رفع اين كاستي بيش از هر زمان ديگري احساس می‌شود.

سرپرست فرمانداري يزد تسريع در اجراي مصوبه شوراي آموزش‌وپرورش استان در خصوص تجاری‌سازی مراكز آموزشي را خواستار شد و عرضه داشت: با تحقق اين مهم بخشي از مشكلات مراكز علمي مرتفع خواهد شد.

وي با ستايش از همكاري انجمن خيرين مدرسه‌ساز در بازسازي و احداث واحدهاي آموزشي بر لزوم فراهم شدن منابع مالي مناسب براي اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تأکید كرد.

مدير آموزش‌وپرورش ناحيه دو يزد نيز عدم توازن در سطح مراكز آموزشي و تعداد دانش آموزان را مورد تأکید قرارداد و افزود: در حال حاضر مركز استان با بحران فضاي آموزشي مواجه است و اين مشكل در ناحيه دو چشم‌گیرتر است.

«حمید اسمعیلی زاده» بابیان اينكه 11 روستاي بخش مركزي در ناحيه دو آموزش‌وپرورش استان قرار دارد اظهار داشت: تراكم جمعيتي در مراكز آموزشي گلايه والدين و دانش آموزان را در پي داشته است كه رفع آن اهتمام بيشتر مسئولين را می‌طلبد.

وي با اشاره به وجود 60 درصد دانش آموزان استان در نواحي يك و دو، حمايت بيشتر شوراي آموزش‌وپرورش شهرستان در تخصيص اعتبارات به‌ویژه عوارض شهرداري را خواستار شد.