فرماندار یزد:

فرماندار یزد ضمن بازدید از نحوه برگزاری انتخابات روسای اتحادیه ها که با حضور 18 اتحادیه صنفی یزد در مسجد حظیره برپا شد طی سخنانی یکی از اهداف و برنامه های دولت را اجرای اصل 44 قانون اساسی دانست و گفت: مهمترین نکته در اصل 44 این است که دولت کارها را به خود مردم واگذار کند و خوشبختانه یکی از نمودهای این امر را در بحث اصناف شاهد هستیم که چه در سال گذشته و سالجاری انتخابات روسای اتحادیه ها پرشورتر و جدی تر در حال برگزاری است.

عزیزا... سیفی افزود: با برنامه ریزهایی که از طریق مجمع امور صنفی،سازمان صنعت و معدن،استانداری و فرمانداری یزد صورت گرفت، اصناف از این انتخابات استقبال کردند و حضور پرشورشان در پای صندوق های رای را باید به فال نیک گرفت.

وی ادامه داد: پس از انتخاب و انتصاب روسای اتحادیه ها، لازم است اتحادیه ها با توجه به شرایط کشور و مشکلات مردم، کارهایشان را برنامه ریزی کنند و طوری بازار را میدان داری بکنند تا هم رضایت مردم را جلب کنند و هم اهداف دولت را به جلو ببرند.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه یک سری از صنوف بیشتر در خطر تهاجم فرهنگی قرار دارند اذعان داشت: با توجه به جنگ نرمی که دشمن به کار گرفته است صنف هایی مثل پوشاک،آرایشگری و.... باید حساسیت بیشتری بر روی شغل خود داشته باشند تا دستمایه تهاجم فرهنگی قرار نگیرند.

سیفی تصریح کرد: نقش فرمانداری ها در برگزاری اینگونه انتخابات نظارت بر کار انتخابات و حضور نظام حاکمیتی بر نحوه برگزاری انتخابات می باشد که این مهم با همکاری استانداری صورت می گیرد تا انتخابات صحیح و سالم برگزار شود و آنچه که انتخاب خود اصناف است از صندوق ها بیرون بیاید.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: خوشبختانه تعامل خوبی بین معاونت بازرگانی،مجمع امور صنفی،استانداری و فرمانداری برقرار است که مشارکت بیشتر اصناف در این انتخابات را فراهم کرده است.