فرماندار يزد خبر داد:

مشاركت 65 درصدي مردم حوزه انتخابيه در انتخابات

فرماندار يزد از مشاركت 65 درصدي مردم حوزه انتخابيه يزد، اشكذر، بخش ندوشن و دهستان سورك در پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي‌" در مصاحبه با برنامه راديويي نسيم صبح يزد ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: مردم مؤمن و همیشه در صحنه شهرستان يزد بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای جمهوری اسلامی ایران حماسه ای دیگر را رقم زدند.

فرماندار يزد افزود: انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور باشکوه و آگاهانه مردم فهیم و همیشه در صحنه به پایان رسید و مردم ایران با خلق حماسه ای دیگر را در تاریخ پر فروغ نظام به ثبت رساندند.

وي با اشاره به مشاركت 65 درصدي مردم حوزه انتخابيه در اين دوره از انتخابات تصريح كرد: 405679 نفر در اين دوره از انتخابات واجد شرايط رأي دادن بودند كه از اين تعداد 264461 نفر آراء خود را به صندوق انداختند.

رئيس هيأت اجرايي انتخابات شهرستان يزد اضافه كرد: از تعداد كل واجدين شرايط 20900 نفر رأي اولي در شهرستان يزد بوده اند.

" شاكري شمسي " خاطرنشان كرد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبري در حوزه استان يزد از مجموع آراء مأخوذه جناب آقاي ابوالقاسم وافي با كسب اكثريت آراء 328206 رأي به عنوان منتخب مردم براي اين مجلس انتخاب شدند.

فرماندار يزد افزود: در انتخابات مجلس شوراي اسلامي نيز در حوزه انتخابيه يزد، اشكذر، بخش ندوشن و دهستان سورك از مجموع آراء مأخوذه جناب آقاي سيد ابوالفضل موسوي بيوكي با كسب آراء 124448 رأي به عنوان نماينده منتخب مردم حوزه انتخابيه در مجلس شوراي اسلامي انتخاب شده اند.

" شاكري شمسي " در پايان بار ديگر از حضور حضور عظیم و غرورآفرین و نقش آفرینی شایسته مردم همیشه در صحنه شهرستان و تلاشهاي تمامي هيأت هاي اجرايي، نظارت و بازرسي، صدا و سيما و اصحاب رسانه، نيروي هاي زحمت كش انتظامي و نظامي، ستادهاي تبليغاتي داوطلبان تقدير و تشكر نمود.