رئيس هيأت تنيس روي ميز استان يزد:

عزيزا...سيفي در جمع بانوان قهرمان تنيس روي ميز كشور گفت: ورزش تنيس روي ميز يكي از رشته هاي مهيج است كه نیازی به بودجه کلان و فضا و امکانات بزرگ و حجیم ندارد و بسیار کم هزینه است.

وي در ادامه  اعلام كرد: استان يزد قصد دارد به عنوان ميزبان تنيس روي ميز قهرماني كشور در رده هاي مختلف آقايان و بانوان خود را مطرح نمايد.

رئيس هيأت تنيس روي  ميز استان هدف از برگزاري مسابقات كشوري در استان يزد را ارتقا سطح فني تنيس روي ميز اين استان دانست و خاطر نشان كرد: در چند سال اخير با همكار و تعامل مناسب با فدراسيون توانسته ايم مسابقات مختلف را در رده هاي مختلف برگزار نماييم.

سيفي تصريح نمود: رشد و توسعه زیرساخت های این ورزش و احداث مکان های تخصصی برای علاقمندان این رشته، در دستور کار هیئت تنیس روی میز يزد قرار دارد.

فرماندار حضور 46 ورزشكار از سراسر كشور را در مسابقات آزاد و دسته يك قهرماني كشور مناسب ارزيابي كرد و اظهار داشت : در اين دوره شاهد رقابت تنگاتنگ ورزشكاران بوده ايم و مسابقات به لحاظ فني از كيفيت بالايي برخوردار بوده است.

لازم بذكر است در اين دروه از رقابتهاي ورزشكاراني از استانهاي تهران ، خوزستان و البرز به ترتيب رده هاي اول تا سوم را كسب نمودند.