معاون سياسي امنيتي استاندار يزد:

غلامحسين دشتي در اين مراسم گفت: وجود مراكز علمي به ويژه كتابخانه در كنار بقاع متبركه ارزشمند از اعتبار خاصي برخوردار است كه مي توان با توسعه و برنامه ريزي مناسب اين زيارتگاه ها را به قطب فرهنگي و ديني تبديل كرد.

معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد با اشاره به اينكه يكي از خطراتي علم جدايي آن از دين و به وجود آمدن انديشه سكولار مي باشد خاطر نشان كرد: مشكلات غرب ناشي از جدايي علم از دين است و امروز ماه شاهد اين هستيم كه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بارها تأكيد كرده اند كه بايد در علوم انساني تحول عظيم صورت پذيرد تا انقلاب اسلامي از خطرات اين انديشه ها در امان باشد.

وي تأكيد كرد: جوهره فرهنگي نظام مقدس جمهوري اسلامي بحث خداشناسي و توحيد است.

دشتي با بيان اينكه مسئله جلوگيري از پيشرفت ملت ايران به عنوان استراتژي مهم غرب تبديل شده است تصريح كرد: جوانان ايران اسلامي بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامي و با وجود توانسته اند در تمام زمينه پيشرفت نمايند و امروز جمهوري اسلامي ايران به عنوان كشور تأثير گذار در منطقه و جهان معرفي مي شود.

معاون استاندار در بخشي ديگر به اهميت آموزش كتابخواني و روش مطالعه پرداخت و از مسئولين حوزه كتاب و كتابخواني خواست تا  در اين بخش اهتمام بيشتري داشته باشند.

دشتي ضمن تقدير و تشكر از كليه كساني كه در راه اندازي اين كتابخانه شبانه روزي تلاش نموده اند ابراز اميدواري كرد بتوانيم با خلاقيت و نوآوري جوانان و همچنين به كارگيري مديريت نوين در بحث كتاب و كتابخواني گام مهمي را در پيشرفت و توسعه كشور برداريم.

لازم بذكر است كتابخانه شبانه روزي امام صادق (ع) در جوار آستانه مقدسه سيد نصرا... واقع در بلوار دهه فجر به صورت شبانه روزي داير مي باشد.