مرکز مشاوره خیر ساز دکتر طاهری افتتاح شد

با حضور معاونین استاندار و فرماندار يزد و جمعی از فرهنگیان و مسئولین استان مرکز مشاوره خیر ساز دکتر طاهری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مراسم افتتاحيه مرکز مشاوره خیر ساز دکتر طاهری با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، فرماندار يزد و جمعي از فرهنگيان و مسئولان استاني برگزار شد.

«علی زینی وند» در این مراسم با قدردانی از خیران فعال در حوزه آموزش‌وپرورش؛ اظهار داشت: مطلوب است خیرین ‌به حوزه‌های فرهنگی و تربیتی و پزشکی و بالینی توجه بیشتری داشته باشد.
وی بابیان اینکه در این حوزه‌ها در اعتبارات دچار مشکل هستیم و باید مشارکت خیران را داشته باشیم ادامه داد: در مسائل پرورشی و بالینی که مکمل شخصیت دانش آموزان هستند به نگاه و رویکرد خیران بیش از گذشته احتیاج است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد اضافه کرد: صنایع بزرگ و معادن استان می‌بایست در این زمینه پیشگام باشند و مسئولیت‌های اجتماعی خود را ایفا کنند.
وی عنوان کرد: در استان یزد این انتظار وجود دارد که صنایع بزرگ در حوزه آموزش‌وپرورش و بهداشت مشکلی وجود نداشته باشند و صنایع به مسئولیت اجتماعی خود توجه ویژه داشته باشند.
زینی وند تصریح کرد: آینده کشور درگرو توجه به فرزندان این مرزوبوم است و اگر در این زمینه‌ها کوتاهی کنیم در آینده کشور دچار مشکلات است.
وی با قدردانی از خیر محترم برای احداث این مرکز مشاوره بیان داشت: همه‌کسانی که در این زمینه تلاش می‌کنند و گام برمی‌دارند نقش مؤثری در ساخت آینده این مرزوبوم ایفا می‌کنند.
اين مرکز مشاوره به همت مهندس شيشه بري خير يزدي با زير بناي 350 متر مربع و با هزينه 300 تومان در دو طبقه احداث شده است.