فرماندار یزد:

مردم در قبال ارزش‎‎های دین و نظام، احساس مسئولیت می‎‎کنند

فرماندار یزد و رئیس حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اظهار کرد: مردم استان یزد در قبال ارزش‎‎های دین و نظام اسلامی ایران به خوبی احساس مسئولیت می‎‎کنند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد به نقل از خبرگزاري ايسنا منطقه يزد،"محمود شاکری شمسی" ، با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در ادامه با اشاره به حضور پرشور آحاد جامعه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری انتخابات گسترده با حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه، تداوم اقتدار و همبستگی مردم استان یزد و ملت ایران را رقم خواهد زد.

فرماندار يزد افزود: اساس جمهوری اسلامی ایران بر طبق اصل ششم قانون اساسی، اداره امور مملکت متکی به اراده مردم است.

وی با اشاره به نقش موثر مردم در ارکان مختلف نظام اسلامی ایران، ادامه داد: انتخاب رئیس جمهور،  انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی، انتخاب نماینده شورای اسلامی شهر و روستا و انتخاب رهبری به عنوان رکن نظام جمهوری اسلامی ایران، از جمله مهمترین نمادهای مردم سالاری دینی در نظام اسلامی ایران است.

" شاکری شمسی " خاطرنشان کرد: حضور مردم در تمام عرصه‎‎های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از جمله مهمترین اصل پذیرفته شده در مدیریت نظام انقلاب اسلامی ایران است.