با حضور فرماندار یزد ؛

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان یزد منصوب شد

مراسم معارفه سرپرست  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان یزد با حضور "سیدمحمدرضامدرسی" فرماندار یزد، "کمال کریمی" مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در محل فرمانداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  شهرستان یزد ؛ مراسم معارفه سرپرست  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان یزد با حضور "سیدمحمدرضامدرسی" فرماندار یزد، "کمال کریمی" مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در محل فرمانداری یزد برگزار شد.

فرماندار یزد با اشاره به اهمیت منابع طبیعی گفت : ارزش و اهمیت منابع طبیعی به عنوان میراث ارزشمند گذشتگان بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه ما باید برای حفظ و حراست و استفاده مطلوب از منابع طبیعی تلاش کنیم تا از این منابع بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

"مدرسی" با اشاره به حادثه سیل مرداد ماه یزد در سال جاری گفت: منابع طبیعی شهرستان به مدیریت آقای دلاوری پور همکاری های خوبی با اداره راه و شهرسازی و سایر ادارات داشته و به خوبی توانستند بحران به وجود آمده را مدیریت کنند و  به نوبه خود قدردان زحمات ایشان هستم و برایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

وی در ادامه به سوابق مدیریتی باقری در شهرستان مهریز اشاره کرد و همچنین با توجه به اهمیت منابع طبیعی در شهرستان یزد خواستار همکاری بیش از پیش این اداره با فرمانداری شد و از خداوند متعال توفیق روز افزون در خدمت صادقانه به امت شهید پرور یزد و نظام اسلامی را  برای ایشان خواستار شد.

"کمالی" مدیرکل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در این جلسه با اشاره به دستور وزیر جهاد کشاورزی برای ایجاد نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت در مدت چهارسال گفت: سهم استان یزد در حال حاضر نزدیک به 15 میلیون نهال می باشد که با توجه به نیاز آینده یزد به منابع طبیعی بیشتر ، پیگیر این موضوع خواهیم بود.

وی همچنین مطرح کرد که در مراسم 22 بهمن ماه امسال در میدان امیرچخماق پس از مراسم راهپیمایی و قرائت قطعنامه چندین اصله نهال در بین مردم توزیع خواهد شد.

 

"باقری" سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در این مراسم با بیان چشم انداز پیش رو قول انجام تولید و توزیع نهال در شهرستان یزد را داد و گفت : انشاالله با یاری خداوند و همراهی مدیرکل و فرماندار یزد به اهدافمان برسیم.

در پایان از زحمات "ابوالفضل دلاوری پور" رییس پیشین تجلیل و "سیدعلی باقری" به عنوان سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان یزد معرفی شد.

گفتنی است سید علی باقری تا پیش از این مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های اشکذر و مهریز را برعهده داشته است.