معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد خبر داد:

مراسم تجليل از معلمين برتر شهرستان 15 ارديبهشت ماه برگزار مي شود

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد گفت: مراسم تجليل از معلمين برتر نواحي يك و دو آموزش و پرورش شهرستان 15 ارديبهشت ماه برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مصطفي سالاري پس از پايان جلسه هماهنگي مراسم تجليل از معلمين برتر شهرستان يزد افزود: در سالجاري با همكاري و هماهنگي به عمل آمده مراسم تجليل از معملين برتر نواحي يك و دو آموزش و پرورش شهرستان يزد به صورت متمركز برگزار مي شود.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد اضافه كرد: اين مراسم با همكاري‌ شوراي اسلامي و شهرداري و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد صبح روز سه شنبه مورخ 15 ارديبهشت ماه كه به عنوان معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت نامگذاري شده است، برگزار مي شود.

وي اظهار داشت: در اين برنامه از 120 معلم برتر كشوري،‌ استاني و ناحيه اي با اهداء لوح و تنديس يادبود بزرگداشت مقام شامخ معلم تقدير خواهد شد.

سالاري با تأكيد به اينكه فعالیت و مشاركت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه هاي متناسب باشان والای معلم در اين هفته مهم و تأثيرگذار است خاطرنشان كرد: ستاد بزرگداشت مقام شامخ معلم در شهرستان يزد به دنبال مشاركت و حضور همه اقشار جامعه در برگزاري مراسم و برنامه هاي هفته معلم مي باشد.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد تصريح كرد: فضا سازي توسط اصناف و بازاريان،‌ حضور مديران ادارات و نهادهاي شهرستان در مدارس و تجليل از معلمين و بزرگداشت شهادت استاد دكتر مرتضي مطهري،‌ حضور مسئولين استان و شهرستان در برنامه هاي اين هفته،‌ تجليل از معلمين پيشكسوت و شاخص،‌ ديدار با خانواده معظم شهداي فرهنگي و ... از ديگر برنامه هايي است كه در راستاي تكريم و تجليل از معلمين در اين هفته انجام مي پذيرد.

 گفتنی است؛ هفته بزرگداشت معلم در سال تحصیلی 94-93 همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری از 12 تا 18 اردیبهشت ماه برگزار مي شود.