مراسم تجليل از معلمان مرکز آموزشی حضرت امام حسن مجتبی (‌ع) برگزار شد

با حضور سرپرست استانداری یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و سرپرست فرمانداری یزد از اساتید و معلمان مرکز آموزشی حضرت امام حسن مجتبی (‌ع) تجليل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، مراسم تجلیل از ‌کارکنان و معلمان مرکز آموزشی حضرت امام حسن مجتبی (‌ع) با حضور «محمدعلی طالبی» سرپرست استانداری یزد، «علی زینی و‌ند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، «‌عباس حیدری» ‌سرپرست فرمانداری یزد، جمعی از مدیران و مسئولان استان و آموزش‌وپرورش در سالن اجتماعات این مرکز آموزشی برگزار شد.

سرپرست استانداری یزد در این مراسم به موضوع سرمایه اجتماعی و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: مجموعه آموزش‌وپرورش استان به‌خوبی از این ظرفیت بهره گرفته و می‌گیرد.

محمدعلی طالبی ادامه داد: مناسب ‌و شایسته است که این سرمایه اجتماعی را بیش از وضعیت فعلی در سایر بخش‌ها و حوزه‌های استان نیز به‌کارگیریم.

وی افزود: موفقیت‌های آموزش‌وپرورش استان در حوزه‌های مختلف ازجمله تحصیلی که ۲۵ سال صدرنشینی کنکور دانش آموزان را به همراه داشته و همچنین در خدمات رفاهی و معیشتی فرهنگیان استان، مدیون همین حرکت‌هایی است که از درون آموزش‌وپرورش شکل‌گرفته است.

طالبی خاطرنشان کرد: حرکت‌هایی ازجمله ‌ایجاد شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان یا جذب خیرین در ساخت پروژه‌های مختلف نشان‌دهنده سرمایه اجتماعی بالایی است که در آموزش‌وپرورش وجود دارد و این هنر مسئولان استان است که بتوانند از این توان و ظرفیت مدیران در بخش‌های مختلف استان نیز استفاده کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان، اساتید و معلمان مرکز آموزشی حضرت امام حسن مجتبی (‌ع) با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.